Časté dotazy

Mohu nakupovat také prostřednictvím telefonu?
Ano, nyní máme k dispozici objednávky i po telefonu. Veškeré objednávky směřujte na telefonní číslo: +420 476 112 100 Denně, od pondělí do pátku a to od 7:30 do 16h . Připravte si prosím značku výrobku, vybrané specifikace a název zboží, jako je typ, kód, popř. počet kusů apod. Dále fakturační adresu, adresu pro doručení (je-li odlišná), způsob dopravy zboží a Vaše telefonní číslo.

Chci u Vás nakoupit, ale nechce se mi registrovat.
Ano u nás lze provádět nákupy i jako neregistrovaný / anonymní zákazník. Registrace není podmínkou nákupu v našem e-shopu.

Jak postupovat v případě reklamace?
V případě reklamace nám prosím zašlete e-mail nebo zatelefonujte a my s Vámi po telefonu / e-mailu probereme detaily postupu reklamace.  V každém případě je vždy třeba spolu se zbožím zaslat záruční list (originál), doklad o koupi / fakturu (stačí kopie, originál si ponechejte).

Jak dlouho bude trvat vyřízení mé reklamace?
Ze zákona má výrobce popř. distributor zboží do ČR 30 dnů na vyřízení reklamace, ovšem v drtivé většine se tato doba zkracuje na 10-12dnů.

Platí také u Vás 14-ti denní záruka vrácení peněz?
Ano i u nás v našem e-shopu dodržujeme platné zákony ČR, a proto pokud se Vám zboží nebude zamlouvat, nám jej můžete neporušené, nepoužité a v originálním obalu zaslat do 14-ti dnů od koupě zpět.

Mohu sledovat svou vyexpedovanou zásilku na internetu?
Ano toto je možné, stačí pouze napsat do poznámky při objednávce zmínku o zaslání čísla Vašeho balíku

zpět
PŘIHLÁSIT SE   |   KOŠÍK
POLOŽEK V KOŠÍKU:  0 za 0,00 Kč